Tjat mossa!

Fan!
Varför ska man bo i en lägenhet där det är samma luft system, det är ganska så bra när det är någon annan som bakar kakor för då luktar det ljuvligt, men just nu luktar hela min lägenhet rök, cigarett rök luktar inte alls gott.
Och det som är värst är att det inte kommer utifrån, för på sommaren/våren står alla ute och röker och har man fönstret stängt kommer inte röken in, Nu i vinter ser jag ingen utanför och röker och jag har inte fönstret öppet iaf, så då är det någon som röker INOMHUS? !@#¤%& vi får inte lov att röka inomhus i dessa lägenheter vilket inte jag hade brytt mig om, OM det inte hade varit för att vi har samma luft system så när personen röker kommer det till mig, jag mår illa. Jag vill inte vara den kärringen som säger till hyresvärden om det, men fan jag pallar inte av att ha röklukt i min lägenhet för att någon annan ska ha frihet till att kunna röka inomhus. Jag röker ju inte själv så blir ju säkert 100 gånger värre då... Vad ska jag göra, Luktar skit med cigarett rök ju.

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Kul att du ville vara med och gissa =)

2010-02-06 @ 19:59:51
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0