Jag vill ha hus!

Tänk att kunna inreda ett helt hus, att få inreda det exakt så som man själv vill (Nästan Sambon måste med tycka om det), kunna köpa nya saker och fixa till så att det blir ännu finare, bjuda hem en massa folk till middag, med en fin dukning. Ååå, Men om man ska ha hus måste det finnas pengar :( Men drömmar måste man väl kunna ha?





Snygg dukning. Jag kommer ihåg att nästan alla i min släkt alltid dukar borden fint när vi kommer på besök, det hör liksom till att ha ett fint bord, men varför ska man bara duka fint när man får gäster? Alltid mycket mysigare att äta på ett fint bord.

Jag älskar svart och vitt, men det måste vara lite färg med, så de bilderna åvan skulle behöva några färgklickar för ett mer personligt hem. Ååå jag vill ha ett jobb så att man kan tjäna lite pengar.


Jag hade sovit som en prinsessa ;)..


--
Alla bilder ifrån
Emmas

Kommentarer
Postat av: maria

håller med dig vad kul det skulle vara att inreda ett hus, själv bor jag fortfarande hemma men ska fixa iordning mitt rum nu ska bli riktigt kul :)

2010-02-07 @ 15:54:57
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0