Julafton

Här får ni lite bilder att gotte er med under tiden jag är och åker skidor :)

Underbara julafton :) (enbart de bilder jag har ifrån mobilen de andra är i kameran som är i resväskan).


Innan Kalle Anka ;D


Kalle Anka :D satt på en planka  ( att julgranen ser ut som den gör fick vi en fin förklaring på av min morbror, och den var väldigt simpel - julgranarna var slut och det var bara denna som fanns kvar, och den var lite frusen så grenarna bröts men gratis var den nästan ;) men en julgran fick dem allt haha)..


Jag som kommer ifrån Skåne är inte så jätte van att fira jul med snö, så snö andra året i rad i skåne är något fantaskiskt så det blev pulka åkning och en massa skoj, så mysigt med snö på julafton.


Hemma hos mamma och Kent innan vi åkte till mina kusiner :D


God Jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0