Haha som det kan gå...

Haha det har hängt en lap i varje trappupgång om att det finns tjuvar i källaren så vi ska vara extra uppmärksamma. Jag som vet vem alla är i vår trappuppgång kommer ner i källaren för att hämta kläder då kommer en full gubbe och frågar vad jag gör där, jag vet att de andra trappuppgångarna brukar glöma stänga dörren ner till källaren så jag börjar fråga tillbaka vad han gör där och säger att han ska ut att han inte får vara där och att jag bor högst upp. Då frågar han vad jag heter efter en massa snack visar det sig att det är min granne haha den enda grannen jag inte viste vem det var tydligen haha han trodde att jag var en tjuv och jag trodde han var det, han var ju full så hade inte förvånat mig, men jag fick iaf en ursäkt och han sa att han hade varit på julbord så därav att han var så full haha som det kan gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0