Till helgen blir det Köpenhamn!

I helgen så kommer vi till att bo i Köpenhamn, =) fast vi kommer inte dit fören på lördag då min älskade Kusn fyller år på fredag och Kasper är i semifinal i fotbollen men Deloitte så Vi är borta båda två på vars sitt håll.

Jag kunde somna tillslut fast de tog tid men det bästa var att när jag vavknade gjrode de inte alls ont i sidan så nu är jag på praktiken. Jag har fått lägga till och byta text ifrån Danska till Finska, Men Danskan förstod jag ju allt på men Finskan puhuu alltså finns det något som man fattar midre? tur att de bara var att klippa in och klistra in så och sen se till att de såg "fint" ut. ;) När jag är klar med dessa 14 veckor kommer jag även kunna finska haha eller inte.

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0