Stort öga och kurrande mage.

Relevans dagen gick bra igår. Det var en heldag med mycket bra föreläsare, men bäst var Stephan Wray ifrån USA.
Han kom till Sverige bara för att hålla föreläsning på relevansdagen. Jag har en massa bilder men jag glömde kamerasladde hemma och den sladden dem har här har dem slarvat bort ;P hehe. men bilder kommer antingen ikväll eller i morgon.  Det var iaf en mycket bra dag med bra information och nya kunskaper.

Mitt öga har svullnat upp och det ser ut som någon har slagit mig :( det gör riktigt ont. Det började förrigår men blev värre igår och idag ännu värre, men de är bara svullet och gör ont men inget annat. så lite konstigt. men det går nog över snart. (får jag hoppas)

Nu väntar vi på mat, sen slutar vi för idag. Vi är enbart 5 på kontoret då två arbetar hemma och andra är på möten så det är väldigt tyst och skönt.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0