Riktigt fint välkommande!

som jag skrev igår så var jag ju hemma ifrån praktiken för att jag inte hade mått så bra under natten.
Idag/ inatt mådde jag super hela natten så gick till praktiken. Vi har alltid frukost på morgonen mellan kvart över åtta till kvart i nio, Nio. så jag brukar komma tjugo över åtta för att få vila lite innan jag börjar. Idag satt alla inne i fikarummet (vi har stora fotöljer), när jag kommer in jublar alla och säger HEEJ JOHANNA, SÅ ROLIGT, och sen direkt efter;
-Kolla jag sa ju att hon inte var gravid,
HAHAHA gravid?? sen fick jag helt plötligt ett lite barn här hemma för jag hade redan fött och ja en massa konsitgt snack haha de är så roliga och så frågade dem om de var svininfluensan. sen blev det en massa skratt om massa saker, de är väldigt härliga.
Till saken är att de är en på kontoret som är gravid + att ens flickvän är gravid så därav har många den tanken där inne,. och jag kan säga att jag INTE ÄR DET. så bli nu inte oroliga jag tyckte det bara var så gulligt att höra och att dem hade saknat mig så bara efter en dag.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: sofi

haha de var min första tanke med igår när du sa du va sjuk att min lilla snäcka va med barn

2009-09-01 @ 23:08:39
URL: http://sofidahringr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0