Mys Fredag!

En mysig fredag med K ♥. Varit ute och tränat och sen hade vi ingen mat hemma och mataffären hade stänkt när vi var klara så vi stack ner till Cafe olai och åt, Riktgit god mat har dem där.
Nu sitter han och ska arbeta lite medan jag kolla på film.
Min lilla kille är lite galen när vi cyklar ut till träningen, idag retade han mig med att jag inte kunde styra cyklen och att jag hade fått mitt körkort via en automat så då cyklar han så jag måste cykla up på troroaren och sen ner på gatan igen, visserligen skrattade vi mycket men man ska väl inte tränga upp sin flicka så på trotoaren ;)
Att man kan ha så roligt bara av att cykla till och från träningen.

Jag uptäckte en fasa idag då jag satt på köksbänken att jag ahde fet på knäna de så inte fint ut :( har man det? har jag alltid haft de? har jag kollat mig i fel spegel så jag har kollat i den som jag gillar här hemma där man ser riktigt smal ut? eller :/ fet på knäna fast älskling tyckte bara det var sött så ska väl inte klaga över de. Hehe..

Nu kommer jag säkert till att somna medan vi kolla på filmen brukar göra det ;P om den inte är jätte bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0