Life is wonderful

Men min lilla älskling.. Det går inte riktigt att beskriva kärleken men det r kärlek på hög nivå, (med lite barnslighetsfaktor gör det så mycket roligare). att vi inte kan sitta och äta utan att någotning rolig händer.

Idag gjorde jag alla inbjudningar till julafton som vi ska hålla här hemma, det blev till fem hushåll men att göra fem var jobbigt nog, visar inte dem nu då dem som kommer till att få kanske ser och det blir ju då ingen överraskning när dem får de. så visar när jag vet att alla har fått dem ;P.
Men att skiva alla på Danska var de jobbiga, att tänka på vad man skrev och inte blanda svenska med danska så satt i full koncentration. hehe men fina blev de så huvudsaken, Made with love kan man säga att de är ;).

Ikväll ska vi på bio blir ju flickan som lekte med elden,. och jag får lov att äta popcorn och godis inget som syns till i vårt hem så mycket, bara kakor som är här hemma. ;)

Nu ska jag kolla och kanske få vara med och spela, The ring. ;o)

KRAM



ps: Ny design, kan ni inte se den uppdatera sidan så kommer den fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0