Helg!

Gud vad denna veckan har sprungit iväg nu är det helg igen och min lilla Kille är hemma igen :).
Vårt internet har inte fungerat sedan igår men Kasper kunder fixa det idag :) så nu är det igång igen.

Det är någon kulturdag i helsingör alla butiker har öppet vet inte hur länge med åtta nio kanske, så det var fullt med folk och liv överrralt, vi skulle först bara ner och äta på någon restaurang för att Kasper eller jag orkade inte laga mat, men det var så mycket folk så vi gick upp till pizzerian och köpte hem pizza istället :p hehe onyttiga dag igag, jag fick även brända mandlar när vi var nere för att leta restarunag i vimlet.
Det är mysigt att ha K♥ hemma igen, jag gillar inte alls att vara själv, och famförallt inte i en stor lägenhet.

Jag klippte mig idag det blev att jag klipte av runt 15 till 20 cm haha oj vad mycket det låter men shit vad långt mitt hår var, tycker det även är långt nu med men i den längde jag vill ha, det blev att jag bara klippte det så helt rakt riktigt fint, och så ska jag om 2 månader slinga det, hon hade ingen tid innan dess hehe svårt att få tid eller vad ;). Visar bild när jag har.

Vi hade riktigt varmt väder för att vara i slutet av september, de ska bli 19 grader i morgon och idag var det nog runt 18 grader, man frös inte i vara linne. skönt :)

Nu ska jag mysa, ska dra min lilla kille ifrån stolen.. haha


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin dag :)!

2009-09-26 @ 11:37:34
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0