Hej alla glada, Hoppas ni alla mår super.


Igår träffade jag Sofi, blev kortspel och lite matlagning, sen blev klockan mycket snabbt, som vanligt när man har roligt.

Uch vad vädret inte alls är roligt idag, det regnar sådär riktigt höstligt litet smått och kallt.  Jag som ska äta lunch med mamma och jag har glömt paraply, "för det regnade ju inte i morse, smarta Johanna."  

Idag blir det att inte göra något träna och fixa saker. För resten av veckan kommer vara fullplanerad och Kasper♥ är på kurs från onsdag till fredag, jiippi vilken rolig vecka (eller not). Men men visa veckor blir ju så när vi båda har fullt upp med saker,. Men jag ser det bara positivt att ha saker att göra vi träffas ju faktiskt var dag, och Har helgerna då vi inte arbetar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0