(-`_´-)

I kväll kommer bli en ensam kväll, eller sällskap med en bok. fast de är inte ett jätte mysigt sällskap så som min prins,.

I kväll kl är första mötet med de små barnen (eller de är inte så små längre).
Efter 1 1/5 års inaktivitet är jag tillbaks :p börjar bra, eller inte kan inte skriva ut terminsprogrammet plus ska ändra lite i det men mitt indesign dokument är hemma så kan inte ändra de, Ja ja de får de nästa onsdag istället så är det bara att säga idag vad som kommer till att vara nästa. inget mer att göra ;p

Jag kommer säkert till att vara trött på allt skrik även efter bara idag, efter 1 år saknar man dem men man kommer nog ta bort att man sagt det igen, visst de är jätte gulliga och de finns inget som är bättre än barns kommentarer, men man blir trött efter 1 1/5 timme med 20 barn, :)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0