Kallt!

fy så kallt, det är inget roligt väder överhuvudtaget blåser ju halvt storm.

Igår på Ilva hittade vi massvis med fina underbara saker, och det som följde oss hem var salt, pepparkvar, tandborsthållare och tvål hållare, en fin genomskinlig kruka och en fin växt till (plast men ser ut som riktig).

Sen blev ett en liten runda till Nova lund och där hittade jag ett par stövlar och en fin jacka.

så nu är jag lite fattigare. men fick nödvändiga saker med mig tillbaks.

(och jag har inga bilder på det inte än iaf) kommer nog.

Vi testade de mysigaste sofforna och jag hittade en soffa som jag ville ha i vårt hem men den är aldeles för dyr och vi vill ha en bäddsoffa (som är skön att sitta i och mycket fin). Fanns en på Ilva men den var inte i skin och fel färg. Hittade en matta med som var så sjukt fin men vi måste köpa en soffa först om vi ska ha en sådan matta, fast jag hittade en annan riktigt fin som passar till den soffan vi har nu plus att den hade passat till en vit eller svart soffa. kanske blir den får se. för Soffa är ju inte riktigt de vi prioriter just nu att köpa men en matta behöver vi. bokhylla eller soffbord hittade jag inga som var finare än de jag har hittat på IKEA så det blir de där ifrån. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0