Jag är lite kluven!

I morgon är det Sverige Danmark, Varför ska just alltid Svergie och Danmark spela motvandra?
Jag vet inte riktigt vilka jag vill ska vinna, men Sverige måste vinna med 3 poäng om vi ska slå danmark och gå vidare och kommer sverige göra det? NEJ, Danmark är bättre och jag vill att både Sverige och Danmark ska vinna. Men i vaniga fall hade jag blivit glad om det hade blivit 1 - 1 men inte i morgon då jag vet att sverige måste vinna med 3 då är det ju inte ens lönt att tänka tanken på 1 - 1 eller 3 - 3 så jag vet inte alls hur jag kommer vara i morgon vet en sak att jag kommer se det med ett gäng Danskar så då kanske jag ska ta på mig den Danska tröjan och bara en liten sverige flagga på kinden? ;)..
Haha vilket dilemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0