Exem!

;( Jag har fått mer exem och det är inte alls någonting som är jätte roligt. Jag vet att jag alltid har varit lite sådär allergisk mot tomater och apelsiner, men tomater är någonting som jag endån har ätit men kanske inte så mycket, utan med bara en liten bit eller två. Så när jag sa till mamma att jag hade fått exem så fick jag lite hydekortison (stavning?) på och någonting att tänka på vad jag hade ätit då var ju tomat en av de som kunde vara bifaktorn. Sen var även äpple, päron ja allt sånt, visst det är någonting som jag säkert kan vara utan och plocka bort ifrån min kost, men sen säger lilla mamma ja Choklad kan det också vara, nu vet inte jag om hon bara sa det för att retas (bara älskar choklad) och Choklad är nästan det enda som jag äter inom söttsaker. hallå. Nej tror faktist bara att hon retades för de är inget jag vill sluta äta (även om jag kanske borde ;) ).

Jag hoppas att det är tomat, för jag vet att jag har börjat äta det mycket mer nu sen jag flyttade tillsammans med Kasper, för choklad har jag faktist ätit innan med utan att de har blivit såhär ;). haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0