Bakning!

Gud vad de är mysigt att baby är hemma om dagarna för att skriva på sin uppsats till skolan, då går jag upp först så jag hinner väcka honom med alla mina pussar innan jag stigit upp ifrån sängen, Annars om dagarna är det alltid Han som går upp först och jag kommer uppstaplades som en zombie. Det är även så på helgerna att han går upp först då han är en riktig morgonmänniska och jag gillar bättre det varma täcket. Så att för engångs skull gå upp innan är så mysigt.

Idag gick han upp nästan precis efter mig, säger sådär gulligt:
- Inte för att tjata ;) men jag tror att du måste baka lite snart för filmjölken går snart ut. (vilket han köpte i måndags)
Jag bara skrattade,.
Nu låter det som om jag aldrig bakar men till saken jag bakade senast i Söndags ;) haha Då bakade jag ljust bröd och lite små bullar, men tanken var att jag skulle baka mörkt bröd med, men de hade inte mörk sirap och lite grovade mjöl i Dagnetto så i måndags köpte han hem så jag kunde baka men jag har inte alls haft tid till det nu i veckan men får antingen baka brödet idag sen ska jag även baka kärleksmums tills på lördag ;) hehe så nu ska jag nog se till så att han inte kommer klaga på att jag inte bakar.(som han nog aldrig har gjort fören idag).  Sötnosen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0