Sunne...

Nu ha första lektionerna varit, idag tror jag allmänt att de är min otursdag, Mammas stora rosa väska gick isönder när jag skulle "rulla" hem den hem till mig, men som jar fruktade redan hemma i helsingör så var jag lite osäker på om de små hjulen (hur F*N kan man sätta ett par pygmehjul på en STOR resväska) skulle gå isönder. Men den höll hela vägen till Sunne och hem till Marianne och halva vägen hem till mig, trött som jag var i mina ben i den uppförsbacken redan gjorde inte saken bättre att hjulet åker av och jag ska sätta på det vilket inte går jag bränner mitt pekfinger på metallen och har värsta blåsan nu :( sen när jag och Marianne ska göra mat bränner jag mig igen ja jag och värme går inte hopp idag. kan på peka att Mamma inte har en fungerande resväska längre (sorry mamma men jag kunde verkligen inte bära den och var tvungen att släppa den på ett hjul. Men mamma den har varit med om mycket och den har klarat av många omgånger fram och tillbaks ifrån sunne, Australien, Tunisien, mm så det var väll använda pengar ;)... sorry och sorry mamma att jag säger det här på bloggen men har inte hunnit ringa och säga det.  Att släppa en mer än 20 kilos resväska är inte lätt så ni behöver inte testa på det, jag har det bevsat. Haha..

Välkommen tillbaks till Sunne kan jag väll också säga.



såhär ser resväskan ut, Kan på peka att den går upp till min rumpa, och kolla hjulen SMÅ??

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha..jag vet hur det känns..När jag åker mellan USA och Sverige så har jag 2 STORA resväskor på 23 kg vardera + sportbag ca 10 kg + laptop väska ca 6 kg + min handväska ca 2 kg...När jag kommer hem är jag allt slut i kroppen efter allt slit med väskor på tåg och på flygplatsen ;).. Kram Melinda

2009-12-03 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0