Sista dagen på Relevans

Sista dagen på Relevans idag. Känns väldigt trist och jag kommer sakna alla/allt.
Tiden har gått riktigt fort och nu är är det snart dax att åka upp till Sunne igen, vilket jag känner lite mer negativt åt. Men fram tills dess ska andra saker fixas, så kommer inte till att få två lugna veckor.
Vill bara säga tack till alla på Relevans och att jag fick vara där i dessa veckor.

-------------------


Ikväll blir det gåsamiddag med hela släkten (pappas sida). men först ska jag nog iväg och träna så att jag kan äta mer ikväll av de goda ;) hehe. ha en bra helg + fredagskväll.




Tror inte det är många där ute som har missar Lady gagas nya låt.

Kommentarer
Postat av: Marianne

ÅÅh.. Det blir så fint når du kommer opp til Sunne så, jeg venter på deg ;)

2009-11-13 @ 16:16:13
URL: http://mariannemaeland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0