Köpenhamn!

En riktigt mysig dag inne i köpenhamn blev det idag, god lunch på ett mysigt ställe, och när vi precis hade fått in vår mat kom det 5 limousiner som parkerar utanför och förarna kommer in och beställer Kaffe. hehe tänk om det hade varit oss som en av dem skulle hämta ;). (var de inte)

Kände mig som En som aldrig har sätt en limousiner förr när jag stod och tog bilerna fast hade jag inte tagit de hade inte ni fått se hur fina de var och jag hade inte kunnat titta tillbaks på de ;). lite finare än den limousinen som vi åkte i på balen.


Fyra små.. (Det står en framför den längst fram)


Och en stor.. det som står på är ett köpcenter som ligger i köpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0