Julfint till nästa helg!









Med tanke på att jag åker om 1 1/5 vecka så har jag börjat julpynta nu, Vi sätter upp det lite fint så att bara vi kan se det här hemma,. Det kommer ju bli en hel del fix sen när jag kommer hem igen och då kommer vi inte hinna fixa så mycket så bäst att börja redan nu.

Jag börjar tänka väldigt bra nu, då man inte har 1000 lappar att handla för, så jag fick tips om att de hade riktigt fint julpynt på Rusta, så åkte dit igår, och visst hade dem det, och det bästa? billigt, hade kollat på julpynt även på Åhlens och där kostade en (kommer inte på namnet sådan man har runt ljusen) 20 kr, på Rusta var de nästan exakt likadanna men kostade 5 kr, sedan äpplena som jag har på bilden nederst kostade 9 kr, på Åhlens nästan det dubbla. Har jag fyndat eller vad.
Allt kommer ifårn rusta (utom de vita ljusen).

Och här i skåne finns det mossa att köpa i nästan varje butik. (ni som kommer ihåg ifrån förra året så klagade jag på att jag inte hitta mossa någonstans i Sunne att köpa, man var tvungen att gå ut i skogen) Det är skillnad på stad och by.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0