Twilight

Det ær nu jag verkligen inte ska klaga på Kaspers jobb, i torsdags jobbade han sisådær 4 timmar och igår gick han till jobb vid åtta och kom hem halv tio igen, han var ute hos en kund och kom tillbaka igen efter det.. hur glad blir man inte då?.
Jag læste ut min bok jag hade med mig hem och glømde tredjeboken så børjade på Twilight, men jag har ju en pojkvæn som ær Dansk och han har ju den bara på danska så jag bærjade læsa och nu kan jag inte slæppa den, så får bli att jag læser den på danska det går lika bra. han har alla de tre andra bøckerna på Engelska så bara førsta som blir på Danska.

(jag vet att påskliljorna ær døda men de råkade dø) Hehe..


på Engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0