Moseldalen..

Om en halvtimme går mitt tåg till gbg, sen går flyget inte fören fem men det går inga tåg ifrån sunne så att jag skulle hinna det, (de är så störrigt) och även på måndag går sista tåget åtta minuter över fem och vi är inne kvart i fem.. jag blir så trött på dessa dumma tåg till sunne.. men jag har iaf fixat så Patrik kommer och hämtar mig i kil på måndag, hur komplicerat som helt ju, att de inte bara går ett tåg lite senare..
Men men Sunne ligger öde då går det inga tåg eller bussar bara att konstatera..

Nu till de lilla problemet vi ska bara ha handbagage, och de får max vara 10 kg, ska jag klara de? jag har med mig lite nu och mammas blev 8 kg hon sa att hennes var TUNG så hoppas att min inte är tyngre. Ja 10 kg är lätt att komma upp till.
Sedan sa hon även att jag inte fick glöma mitt pass runt 100 gånger.
annars när vi har åkt har alltid kent haft hand om mitt pass och alltid haft de på sig, men nu har jag det själv, då måste jag tydligen få 100 påminningar ;) hehe..

Nu måste jag gå, ha en trevlig helg..

NU SKA JAG FÅ MOSA ISÖNDER MIN KILLE.. (OM NÅGRA TIMMMAR :(..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0