Minnen..

hehe kollade på lite gamla bilder...

 
Jag räcker fuck you Jaaapp..
Hahah, nu har jag verkligen någon som kommer DÖDA mig...därav får ni bara se dem i små storlek HAHAH...
Detta är 2004 vi var små, tror detta var precis när jag flyttade ifrån henne :'(... eller flyttade till andra sidan av stan 45 min ifrån henne :(.ingenting bortsätt ifrån nu... de bilderna ovan visar vårt riktiga oss host  ;) typ IRONI. haha vilka minnen, kör alltid fel och kör över rondeler alla sommrar tillsammans m.m.. Saknar dig Hun...

03 kanske..?
JADU ÄR SÖT....


Vilken bra kamera man hade då ;). host.. jag typ 03..


Gymnasietiden..

Nu måste jag till skolan för plugg..

Kommentarer
Postat av: Petra

Oh herre mig jeeee! Haha, fyfan vad gamla bilder. När du kommer hem låter jag dig inte åka tillbaka till Sunneland!

2009-05-12 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0