Ååå jag längtar som en tok efter sommaren,.

Jag kommer inte att hinna göra allt vi har i skolan, de är helt sinnessjuk mycket,. (tänker positivt jag kommer klara det) tss.

Idag hade vi Engelska tenta hela dagen, först muntlig sen skriftlig, gick bara i den muntliga sen skriftliga vet jag inte än. 

Nu efter under två och en halv vecka ska vi ha ; En redovisning i Flash till AFF, 
Grafisk design arbete (enbart inlämning) 
Redovisning i Grafisk design (ett annat arbete), 
Redovisning i Prepress om våran Batteriförpackning, och så Tenta i prepress. JAG HAR ETT STORT FRÅGETECKEN OM HUR DETTA SKA HINNAS. vi har ja runt TRE veckor. varför lägga allt i slutet, varför inte dela av de lite? vi kommer inte hinna vi har inte ens börjat på två av sakerna. 

Jag är så glad att jag inte har något sånt "jobb" i sommar,. ska bli helt sjukt skönt med den ledigheten. 

Moseldalen i Tyskland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0