Why???

Neej Nej Nej,!!!!!! Inte mer snö uuuujjj..bløø uchhhh... 
I fredags när jag och Elvira gick till tåget såg vi ett vårtecken vi såg gräs igenom snön på ett snälle, vi fick lite hopp i oss om att våren var på väg. när jag även kom igår hade en del av snön smält för att de hade varit ganska varmt i helgen, jag blev glad... Men nu nu nu nu varför ska det börja snöa?? och mycket med. det är vitare än vitast. 
Man var så glad i helgen då det inte var någon snö, visst var det inte jätte varmt men varmare än här uppe. 


I lördags såg vi Män som hatar kvinnor, den var mycket bra men inte bättre än boken som någon i Dk hade skrivit i en recension. 
De hade missat  ganska mycket och så dödat en person som var levande i boken ;) hihi. ni ska iaf ta och se filmen och har ni inte läst boken rekommenderar jag att ni även ska läsa dem alla tre, inte för jag har läst alla än men jag är en bra bit på väg. 
bok nummer två och tre kommer att visas i SVT lite senare. 
Helgen var mysig åt på restaurang och bara tog det lugnt, men som vanligt går tiden för fort. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0