trött..

Oooe.. det är nu man bara vill få allt fram serverat på en tallrik till en,..
Min dator har inte varit med mig idag, den har helt och hållet kört sitt eget reace och jag har inte kunnat göra ett dugg på den jag hade tänkt att fixa klart portfolion men gick det bra ? nej Adobe ville inte som jag och jag ville inte som de.
Jag har INGET tålamod ALLS vet inte vem jag har fått de av men mitt tålamod = NOLL.
Så jag gick till skolan istället för att fixa allt istället,. som ni ser har jag ändrar på designen, men det tog längre tid än vad jag hade räknat med pga att även skolans dator inte ville som jag ville kunde inte ladda upp bilderna på bloggen så de var nog mer internet som var störigt på skolan.
I måndags eller Tisdags hade vi Web och då hade jag inte tålamod iheller med en uppgift vi gjorde och jag bara svor och hade mig då säger Elvira att hon hade velat spela in mig en dag när jag sitter vid datorn och inte datorn vill som jag vill..
oj då jag tror att jag måste arbeta lite med tålamodet men jag har kommit en bra bit på vägen =) vi får se om Elvira spelar in det någon gång så kanske jag lägger upp de här. (så kan jag ju även kolla tillbaks när jag väl har fått bättre tålamod och tänka tillbaks på när jag satt och blev arg för att de inte ville som jag ville ;)

Hela denna dagen har bara varit upp och ner känns det som, ingen bra dag överhuvud taget, man hade nästan kunnat tro att de var fredagen den 13 idag för min del ;) men men i morgon är det en ny dag och får bara hoppas på att den blir bättre så ska nog allt gå och lägga mig nu..

Godnatt..





Kommentarer
Postat av: Anette

jo, vårdcentralen ville ju inte att vi skulle komma ner. men dom sa att om han är vaccinerad, och det är han, så är det bara vattkoppor det kan vara.

men han är lika glad för det :)

2009-03-06 @ 12:16:12
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Stackars lilla gumman, ibland är vissa dagar baklängesdagar. Många kramar/Paps

2009-03-06 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0