söndag!

Hej :)
Det har varit helg men det känns inte riktigt som att en helg har varit, vi har varit i skolan som vanlig och jag ska dit idag igen och skiva ut de sista.
Typ alla skulle till skolan idag och skriva ut och det värsta är att, skrivaren är i sönder,.
kan ta lite snabbt om vad som har hänt med den för de är faktist lite roligt bara lite ;) bortser ifrån att alla ska skriva ut nu :P  I torsdags var det någon som skulle skriva ut på OH papper men de enda var att de inte var till creon (vår skrivare) så de smälte, innan teknikerna hade fixat kommer någon annan och skriver ut på aldeles för tjockt papper än vad creon kan ta ;P så nu är det ett resultat i att vi   inte kan skriva ut på över 200 g OM creon är snäll går det, min fasa är att den går isönder HELT och vi inte kommer kunna skriva ut vår dokumentation :/ för den kommer inte kunna laga den förens tidigast i morgon (måndag). de är i morgon vi har redovisningen. jag bara skrattar åt de för de är alltid någonting med den skrivaren när vi ska skriva ut saker. haha.. bara jag fåt ut min och thomas dokumentation så är jag glad.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0