Love is like a bird with golden wings, that flies in to your heart and sings!

Ja solen lyste så fint utanför fönstret men inte trodde jag att de skulle vara SÅ kallt ;).. tar på mig bara ett linne och ingen tjocktröja (i hopp om att det skulle vara varmt vårväder) men när så fort jag gått utanför dörren var det kallt, riktigt kallt, men nu i skolan är det ganska så varmt fryser inte iaf. 
Det var inte bara jag som tänkte på att det skulle vara varmt Elvira hade också bara ett linne utan tjocktröja och vårskor,. 
de linnet jag köpte igår och mina andra linnen vill jag bara kunna använda, gå i klänningar utan att frysa gå barfota, grilla, äta ute oo värme kom, du är saknad.. 

Jag vill inte ens tänka på att det snart är redovisning nu börjar man bli lite nervös, (har vi allting, kommer vi hinna på 15 minuter) jag kommer säkert att inte komma ihåg vad jag ska säga, eller så kommer jag svimma haha, nej inte de man ska tänka på nu jag har ju redovisat innan, så varför ska jag inte klara av det nu? plus att vi är två innan har jag ju varit själv och gått super. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0