Redovisningen slutförd.

Heeej :D 
Nu har vi redovisat hela dagen och min rumpa gör ont. för de stolarna vi har i det rummet vi var i gör ont att sitta länge på och min stackars rumpa vill ha det mjukt. 

Vi var näst näst sist men det gjorde inte så mycket, det enda lite så negativa var att vi backade och gick längre back ju längre vi hade pratat :P haha det hade vi gjort utan att lägga märke till det själva, men när han påpekade det så insåg jag att jag nästan stod inne i väggen plus på en OH apparat haha ;) sådant som händer. 
Jag orkar inte riktigt skiva om vårt arbete nu men det gick bra och possitiv respons :) nu ska vi bara skicka det till ord och bild en reklambyrå i karlstad som skulle varit med men kunde inte komma men som vill ha våra arbeten iaf så vi skulle skicka ner det till dem :) 

Nu ska vi bege oss hem, kanske bowling i kväll som ett avslut på detta långa arbete.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0