Ojskipojski...

Alma löv snart, det innebär med andra ord sena dagar på skolan men idag var vi hemma redan vid fem halv sex :)
Men det kommer bli snyggt, vi har även en fest som vi planerar i skolan som vi ska ha snart även den kommer bli grym, synd bara att inte så många är engagerade typ fyra stycken, men men då får bara vi planera allt istället ;).

owe så trött jag är, har haft Engelska hela dagen idag sjukt roligt, vår lärare är helt grym hade velat ha en sådan lärare hela min skoltid, då jag inte har gillat min lärare i engelsa på gymnasiet och innan dess bara åttan och nian som jag har gillat läraren.
Men riktigt roligt att ha en duktig och rolig lärare :). vi ska ha engelska hela denna terminens slut.

......

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0