Man blir så glad.

Hejsan hoppsan på er alla glada små fiskar..

Kvällen igår var mycket rolig, vi var först på Grand (isa) och spelade ett sällskapsspel, kommer inte ihåg vad de heter men en blandning på, pictionary, Tp, charader. det var väldigt roligt och tog oss tre timmar att spela :) sen gick vi vidare till the manison en rolig kväll men vi skulle ju till skolan idag och arbete så det blev en lugn kväll.

Jag är så glad, de bästa vännerna man kan få, en pojkvän som jag älskar, som jag dessutom fick en liten påminnelse om att de bara är 3 månader kvar tills jag flyttar in till honom  i ett halvår, (på praktik) oj oj oj kan man vara lykligare? 
I don´t think so.

Ikväll blir det melodifestival, förmodligen hemma hos mig, städa undan lite kläder kanske? ;) Behöver större garderob får ju inte plats, :(
nej nu måste jag ta ett ryck, iaf ta på mig lite kläder och bege mig till skolan,. =)


byee.



Kommentarer
Postat av: Judit

ja det är väl så det blir.. att vi vuxit ifrån dem :/ men å andra sidan är både småbarn i "dagens samhälle" också inprogrammerade på att allt ska vara halvt tecknat och fiction överallt.







ååh ny design ;) snyggt!

2009-03-14 @ 12:57:54
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vem röstar du på ikväll:)?

2009-03-14 @ 16:27:26
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0