Karlstad.

Hej på er :)
Idag åker vi ner till Karlstad, för att Marianne och Elvira ska fotografera lite bilder där så när väl dem ska dit kan jag ju passa på att följa med, så man kommer lite bort härifårn, shopping utan pengar, kan man ju ;) haha

Igår vad jag på Brobygrafen och det sågs Fucking Åmål, det känns som det var Hundra år sedan jag såg den sist, och igår såg man den på ett helt annat sätt.
Först var det dialekten, att komma upp hit och höra den var dag, och sen se det på film fick man en liten annan känsla om att de faktist pratar så ;).
Sen kläderna och massa andra minnen som tex bingolotto haha gud vad man kommer ihåg när man satt bänkad var lördag och kollade. Kläderna, ja en annan femma är bara så glad att de modet försvann, fast som alla andra moden kommer de säkert tillbaka :/..
Men det blev en del skratt i filmen jag har Aldrig skrattat så mycket i filmen förr,. förmodliden för att man såg den med andra ögon nu.


Nej  nu måste jag göra mig i ordning ska vara på stationen 8;40. Ha en mycket bra dag alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0