Kanske lite uppdatering?

Detta skrev jag igår men det kom aldrig upp ...

//
Nu har jag kommit tillbaks till Sunne efter underbara dagar hos min lilla skat.
det har varit mys mys och mys, fast att Kasper var tvungen att vara och läsa till ett examens prov han har snart.
det har varit helt mysipysigt vi var ute och åt brunch på både lördagen och söndagen, lördagen var det bara jag och Kasper som åt vi fick en jätte god frukost med frukt, musli, toast, fralla, korv,bacon,ägg mm nammie och så fick jag iskaffe sååå gott.. skat bara köpte det till mig då vi hade kommit fram till att vi hade 20 minuter på oss innan hans tåg skulle gå til kbh, så han ville ha lite kaffe men jag ville inte ha något men fick denna goda kaffe umm nammie fick den i söndags med. det var (kolasirap, vanlijglass och kaffe och så isbitar). i söndags var vi där med, Marianne (svärmor) Mette (kasper syster) och Morten (Mettes pojkvän).
Älskling har burit runder på mig jätte mycket i helgen, man känner sig som en liten fjäder, vilket är underbart mysigt.
Igår gick world trade Center på dansk tv2, hade varit hemma hos mamma och sen pappa lite igår (söndag) men skulle hem och kolla på filmen :).
så en sammanfattning på helgen = mys.
 

Kolla vilka fina tulpaner jag fick. de stod så fint på bordet :) plus en städad lägenhet :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0