Uppe med Tuppen!

Hehe, nu precis kände jag mig som en riktig hemmafru, gjorde lunch till Älskling plockade bort ifrån frukosten ;)
(för att vi gick upp lite för sent eller Kasper jag ska inte åka fören om en timme)
Sen när Kasper skulle gå så fick jag påminna honom om jobbmobilen och allt så gulligt.

Igår var jag och tränade hade en personlig tränare och fick reda på hur mycket fett jag hade i kroppen och hur mycket av min kropp jag bestod av i vattenmassa och muskler.
angånde fetet på kroppen låg jag nere på 21,3% ganska mycket tyckte jag men sen när man kollade på vad man ska ligga mellan var det 21 - 33 % fick även mitt BMI.

det var mycket intressant och om en månad så ska jag få en ny tid och se hur min kropp har förändrats på de övningar jag ska göra. =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0