Sverige-Danmark



Uuu 0-1!
Jag och 5 danskar huumppff hade jag glada människor runt mig. Kasper är i Köpenhamn där Dj tiësto spelar.
så han fick inte se matchen Mohahah, så jag var hemma hos svärmor och svärfar och såg det för att jag sedan ska eller nu rättare sagt sitter och gör skolarbete så hade ingen lust att ta över till Sverige. Det var en bra match och om inte sverige hade gjort så sjukt många misstag hade vi vunnit. men men danmark är vidare och duktiga så nu blir det att ta på den röd och vita tröjan istället, (nu kommer jag ha många hat ögon på mig ;) haha).

Nu ska jag sitta och plugga ett bra tag innan jag går i säng och väntar tills en full älskling kommer hem, Nej han är inte full han kör bil så han kommer hem en timme tidigare. Sötnosen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0