mysig midsommar!

(sitter på Kasper dator så har inte æ och ø och jag tog bort funktionen på tangentborde så att jag kan få vanliga svenska ø men jag tror ni førstår iaf.)
Det blev en lugn och mysig midsommar, Jag stod før all mat och bakning och Kasper var ju på arbetet till sex, men jag hann fixa allt innan han kom hem. Jordgubbarna i Dk kostar 25 kr och hær ær det inget fjant med att høja priserna bara før de ær en høgtid. så jag har køpt massvis med jordgubbar så det blev allt en jordgubbs tårta igår och i morgon kommer det med att bli det.

En rolig sak som hænde igår, var att vid tolvtiden børjade det att åska (RITKIGT MYCKET SÅ FØNSTRENA BARA SKAKADE) Ni som kænner mig vet att jag ær rædd før åska, skrivet ett sms till Kasper att han ska komma hem men de gør han inte ;) (jag skrev de æven på skoj), vid fem tiden får jag ett sms dær han skrev att han var på væg hem, (då hade det slutat åska) men han skrev æven att åskan inte kan gøra mig någonting och att han(kasper kallar åkan fær oscar)  ær snæll. sedan skrev han att han skulle vara i helsingør vid sex. nær klockan ær sex får jag ett sms om att han ær fast i kbh pga att en blix har slått ner på ledningen så att tåget var førsenade.
GAA jag skrev ett snællt sms tillbaks om att jag hade rætt om att åskan inte ær snæll och att jag gillar den ennu mindre nu.Han skrattade sækert nær han fick de smset men jag har rætt åskan ær inte snæll. Han kom iaf till helsingør vid halv sju, och då bara skrattade han och pussade mig.
Sedan på kvællen børjade  det åska igen. fast då var ju Kasper hemma så då ær jag inte lika rædd. Varfør ska det børja åska redan nu på året jag avskyr den Baaaah...

Ikvæll ska vi hem till Mamma och Kent, æta god mat och træffa min kæra bror och farmor och alla igen.

nu måste jag æven børja fixa med lite saker till i morgon før i morgon ær det min ÆLSKLING FØDELSEDAG!!
han fyller 22 år så jag har lite att fixa tills dess..


Phil Collins - Two Hearts

Kommentarer
Postat av: Becca

önskar dej en fortsatt trevlig helg!

2009-06-20 @ 13:57:24
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0