Helsingør!

Jag har børjat på en massa inlægg men inte avslutat ett enda, tyværr.
Har fullt upp med att packa upp och fixa iordning i lægenheten med alla mina grejor.
Kasper och alla de andra cyklade vættern runt på 11 timmar vilket ær sjukt bra, førra året cyklade dem den på 13 timmar, så jag ær så stolt. Jag stog upp på ræcket (som høll banan och cykelbanan især) och bara skrek så att han skulle se mig, vi stod precis dær dem fick sitt pris men jag drog kasper till mig så jag tog ingen bild på nær han fick sin medalj men jag har på nær han går in men jag ær en liten gløms Johanna så jag har glømt min kamera sladd i Sunne så ni kommer tyværr inte att få någora bilde færen vi har varit i Sunne och hæmtat alla mina andra saker som sladden ;)..
sedan hade Kasper examens prov idag och han fick 10 av 12 i dansk rækne sætt så jag ær ennu mer stolt øver honom han ær så sjukt duktig min lilla prins.

Nu håller vi på att stæda och ha oss så har inte tid till att sitta hær.

Hoppas ni har det helt underbart, Jag vill bara på pecka att jag Elsker livet som Sambo ensålænge iaf, och kommer nog inte att ændra mig iheller.

Ha en fin kvæll..

Kasper nær han cyklar Duatlon før en månad sedan.

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0