dumma Tenta!

Varför ska tentor vara så svåra? Hej denna boken ska ni läsa sen kommer de tenta på de. haa nej kanske inte riktigt så i vårt fall men mycket handlade om att vara med på lektionen och sen kunna boken. Vi får se hur den gick bara för att man skrev på allt behöver de inte gå bra, säkert blandat ihop alla orden. 
Fast de värsta är nog salen man sitter i, dumma trästolar, obehagliga uppfällbara bord, som en aula fast mycket mindre. :( 
oj vad jag var negativ nu då. 

I kväll är jag iaf hemma ska bli så skönt fast endån så sjukt stressad, nu återstår bara tre redovisningar och ett inlämnings arbete och allt till nästa torsdag. 

Inte nog med att man har skolan utan i morgon ska jag på Intervju angående LIA plats sen till Linds för att prata med alla angående ett arbete. =) men det blir säker bra har lördag kväll till plugg och tågresan till att skissa. 

Nu måste jag hem och packa och sen hämta ut biljetten hem.  
De är även fint väder i Helsingör och kommer vara det hela helgen =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0