Så söt min babe är...

Vi hade ingen mat hemma igår så när älskling endå var på väg hem ifrån jobb frågade jag om han inte kunde handla så jag slapp gå ner ;) när min lilla pälskling sen kommer hem ser han sådär mysigt mystisk ut och hade händerna bakom ryggen, jag bärjade pussa på honom och fråga vad han hade bakom ryggen men inget svar bara pussar tillbaks, hehe så jag tittade själv bakom och vad ser jag en choklad ask :D:D:D hehe nammiie, fick inget svar om varfär jag fick den utan bara får jag inte ge dig saker utan att det ska vara något :D tihihi min lilla sötnos. Han tycker iaf inte jag är tjock då hade han nog inte gätt mig det.. han är så söt, och att chokladen var god, kan jag säga ja till :D dansk choklad är faktist mycket god..




Trala la

bye Kram Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0