Jag hade inte velat vara ägaren av den bilen...


De beräknar inte alltid så bra när dem ska ta på bilar, el gående passagerare, när jag gick förbi sa han till dem som han pratade med att han var uppe i 221 gående haha att de ens är så många som går herregud.. Det var fullt med bilar som fick vända om för att de inte fick plats, Men alltså jag hade inte velat ha min bil halvvägsutanför visst även om det kommer ner ett annat skydd med så känns det inte jätte stabilt.
Det är semestertid och inte jätte bra att åka vid två tiden då alla ska över och alla de Tyskar och Holländare och ja alla turister som ska över, och de spelar ingen roll om man är ifrån Sverige till Danmark eller från Danmark till Sverige lika många bilar på var sida..
Men de är väldigt roligt att kolla på när de blir sådan här kaus så jag klagar inte ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0