Saknar min Petra...

Ooo kolla vad jag hittade på min bilddagboken... 

denna listan skulle mina vänner skriva i.. som jag tog ifrån Pettan (Petra) själv.. 
-----
1. Mitt namn?
2. Var möttes vi första gången?
3. Vad tror du mitt andra namn är?
4. Hur länge har du känt mig?
5. Hur väl känner du mig?
6. Röker jag? (vilken fråga :S)
7. Tror jag på gud? (Ännu en gång, skum fråga)
8. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
9. Nuvarande hårfärg?
10. Ögonfärg?
11. Har jag några syskon?
12. Nämn en av mina dåliga sidor
13. Kommer du ihåg ngt av det första jag sa till dig?
14. Vad är min bästa sida?
15. Är jag blyg eller framåt?
16. Skulle du kalla mig rolig? (you better say yes!)
17. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
18. Några speciella talanger?
19. Vilket rä ditt bästa minne med mig?
20. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
-------

Petras svar; 
1.joppahanna 
2. Haha, jag kommer fatkiskt ihåg att jag och Mari gick upp till dig och Mattias och frågade om ni ville vara med på dunkgömme. Men första gången jag såg dig satt du faktiskt bredvid mig på skolavslutningen. Vips så dök du upp i huset bakom mig. Wierd. Det måste vara ödet liksom :P 
3.Helvete, det vet ju inte jag. Doh!
 4.12 ärliga år 
5.Som sagt, efter tolv år känner man varandra utan och innantill 
6.Men gud nej. Det gör du inte. Vet dock itne om du har testat. Har du det Joppa? Isf får du en smäll :P 
7. Haha, nej johanna. Alltså...nej :P
 8.Söt och go tjej som jag antagligen ville bli vän med, thank god for that. 
9.Du är lite blond, gumman 
10.Grönblåa? Har alltid sett lite grönt i dem iaf. Inte kan du vara brunögd? Shit, nu kom jag på att vi har setts på tok för lite de senaste åren om jag inte kommer ihåg din ögonfärg! 
11.Storebror Mattias. 
12. Tror faktiskt inte att du har några dåliga sidor. Skulle väl vara att du är lite glömsk isf ;D 
13.Haha, neej det gör jag verkligen inte :P 
14.Att du har ett hjärta av guld, du är alltid så omtänksam <3 
15.Blyg tycker jag då inte att du är. Då då är du mest framåt! 
16.Haha, man kan ju inte ha tråkigt med dig! 
17.Lilla johanna med glorian på sne. Nej, jag tycker du är en duktig flicka och håller dig till reglerna..för det mesta iaf ;) 
18.Du är sjukt duktig på att teckna! 
19.Absolut aspö-resorna. Men vi har ju så många minnen tillsammans. Både roliga och mindre roliga. But we stay together forever :)
 20.Underbar, Söt och Sprallig! Världens bästa Johanna :)

Nu är det dock inte 12 år längre utan 13 år i augusti.. Det var de året då jag skulle fylla sju och mamma flyttade in i lägenheten bredvid Petras hus den bästa flytt någonsin.. And I still miss Mari, :(.. 


Underbara vän :D ett inlägg bara till henne.. <3


Hittade en bild.. och JA gumman du är FIN på den bilden.. 
Jag och Petra på min bal 07.. 



Kommentarer
Postat av: Petra

OH MY GOD! Vilken ångest jag får. Beauty and the beast liksom. Nu måste jag springa till SATS och jobba bort kärlekshandtagen!

2009-01-14 @ 11:37:44
URL: http://pettan.devote.se
Postat av: Petra

Glömde säga...i övrigt ett fint inlägg. Tänker på dig varje dag och längtar tills du kommer hem så att vi kan ha en riktigt rolig kväll tillsammans!

2009-01-14 @ 11:39:15
URL: http://pettan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0