internet hemma är inte som det ska...

det funkar inte så bra med mitt internet hemma (överstigit 5g ju) så jag kommer nästan inte in på någonting, och när jag väl kommer in på bloggen har jag tappat allt det jag skulle ha skrivit och tappar då lusten till att skiva. så fram tills jag får tillbaks min normala hastighet på internet kommer jag inte skriva så mycket iaf inte när jag är hemma.

Nu sitter och gör om bilderna vi tog i fotostudion. ganska så enkelt så blir en del internet med... :) 


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar, 
med dig känner jag mig lycklig, 
med dig får jag känna mig älskad. 
(L) det är du som gör mig hel.. 
Älskar dig.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0