Hemma ifrån Østerrike :(

dessa dagar gick aldeles før fort :( Kasper ska till skolan och hela helgen så vi åkte hem igår men kom hem inatt vid två tiden.. Vi lånade mortens bil  så åker dem hem med kaspers førældrar på lørdag. det var helt underbart, vi hade sol de sista sju dagarna. Vi åkte till andra stællen och åkte skidor, inte bra gastein.. massa mysiga dagar och kvællar med massa skatt och glædje :) Julafton fick jag massa julklappar Tack før alla :D. fick de underbara skorna av ælskling de som jag hade uppe på bloggen før ett tag sedan.. fick æven køpa skor på jello, jag hittade bara två par skor de har gjort om så allt ær blandat inte alls lika bra som i somras så allt stod storleksvis utan nu var allt huller om buller..
nu ær bara problemet hur jag ska få hem allt till sunne.
Mina skidor ær helt underbara, sista dagen blev det offpist på riktigt vi åkte till sportgastein, jag och morten åkte offpist medans Kasper och mette åkte ner vanliga backen och hæmtade oss dær vi kom ner. man mørker skillnad på skidor och skidor. dessa jag har køpt nu ær så mycket lættare och æven roligare att køra med, i børjan var det lite kontigt men till slut gick det, men de ær inga skidor som gillar is iaf, de ggn jag trillade var det på isen. och det ær ju inte roligt att trilla på is precis, så det enda minust ær att man inte får så bra græpp på is med skidorna men vem vill køra på is ;)...

Uch vad tråkigt det ær att vara tillbaks.. vill vara nere i østerrike åka skidor och bara vara med skat.

Jag ska fixa min mobil så fort det går, annars har jag ingen mobil færens jag ær tillbaks i sunne... hehe blondinen johanna tsss

Sækert en hel del feli texten men jag orkar inte ændra den nu...











Mer bilder på Facebook..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0