en massa i skolan...

mitt humör är glatt, jag ser ljuset i tunnlen och mina naglar är vinröda.
en underbar röd färg som värmer ens inré så som pojkvännen värmer ens hjärta.
på lindex här i sunne var det inte mycket rea antingen är den slut eller har dem ingen rea, men jag fick iaf med mig ett fint fynd, nämligen det vackra nagelacket, jag var där för att köpa ett nagelack och det kostade 40 kr, ok, gick bort till rean och vad hittar Marianne då? samma färg på nagelack som jag redan hade i handen, fast + att man fick läppstift och ögonskugga, de låg på rea bordet och jag kollar priset 50 kr ?? huum 10 kr mer vad tar jag inte då?? :) nöjd är jag..

oj hahah jag såg nu att jag inte hade sparat detta inlägget. (jag skrev detta för ja tre timmar sedan ;) tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0