beebis i knäet...

just nu har jag en liten beebis eller hon är nog inte så ung men för mig är hon en söt liten beebis..
maggie är så söt o jsg lovar elvira får inte henne tillbaks, hon ligger just nu med enna tasen på mitt bröst och spinner sådär sött, en riktigt liten beeeebis.
älskling??? en liten katt?? ormar är ju inte lika gosiga :(... o man kan inte ha dem i knät. ;) hihi
jag tror jag har fäst mig lite vid maggie, babe... ;) hihi  men vem hade inte det så söt som hon är???
jag pratara just nu om världens keligaste, finaste och mysigste katt...


såhär mysigt har jag det nu, maggie för den delen med :)

de är väldigt svårt att skriva...

fler bilder..



När Elvira kommer sen ikväll och ska ha henne med sig till sin lägenhet kommer jag gömma henne ;) säga att hon rymde kanske?? eller?? något bättre förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0