when the wind has turned!!

 Jag älskar sättet du ler mot mig, jag älskar hur du rör vid mina fingrar så hela jag ryser av kärlek, jag älskar hur du lagar mat sådär sexigt, jag älskar när du blir sur på domaren i fotboll eller någon annan sport där domare krävs, Jag älskar när vi ligger i sängen och du håller om mig sådär mysigt, jag älskar dig när du viskar gulliga saker i mitt öra, jag älskar dig när du bär runder på mig, jag älskar hur du får mig till att skratta, jag älskar hur du gör mina dagar så lyckliga, jag älskar sättet hur du får mig till att le även om jag bara vill gråta, jag älskar när du kommer och möter mig vid båtarna, jag älskar när du har mig som bakrundsbild på din dator på arbetet, jag älskar hur du säger mitt namn, jag älskar när jag får söta sms där det står hur mycket jag betyder för dig, jag älskar när du pysslar om mig, jag älskar dig när du lägger dina händer runt min mage, jag älskar dig när du ligger i sängen och vill att jag ska komma och lägga mig bredvid, Jag älskar dig när du blir glad över att ha vunnit, jag älskar sättet du förför mig hejdlöst bort ifrån denna värd bara genom dina pussar, Jag älskar när du  planerar vår tid tillsammans, Jag bara älskar dig när jag ser bilderna på mig på dina väggar, jag älskar dig när du överraskar mig sådär mysigt oplanerat, jag älskar när du säger gulliga ord om mig, Jag älskar dig när du försöker prata Svenska och det låter sådär gulligt, jag älskar dig när du brottar ner mig, Jag älskar när du räddar mig ifrån faror, Jag älskar dig när du kittlar mig på det där mysiga sättet, jag älskar att få dela min glädje med dig, Jag älskar dig när du lyssnar på vad jag har att säga och stöttar mig i vad jag gör, Jag älskar att se dig spela fotboll och när ni vinner, Jag älskar att du är bakom mig och fångar om jag faller, jag älskar när du säger lille pus till mig, Jag älskar dig när du blir sådär småsur ;). Jag älskar allt med dig..
jag älskar att dela mitt liv med dig Kasper.










♥Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0