Vår??, Inte så långt ögat kan nå..

Låg och drog mig i sängen till halv åtta, låg och tänkte ska jag till skolan eller ej? funderade på vad vi skulle ha och massa sådant, men när klockan blev halv åtta gick jag upp iaf, det ska till lite mer innan jag stannar hemma, så här sitter jag nu äter lite Yoggi bannan vanlij blåbär, då bröd är aldeles för jobbigt och tungt att få ner..

Jag blev ennu mer omotiverad över att gå till skolan då jag rullar upp rullgardinerna och vad ser man MER snö, hade inte detta vädret kunnat vara i jul?? och inte nu? för nu vill jag ha vår, jag vill bli frisk ha lite varme,..

Ne nu måste jag äta upp och börja ta på mig lite varma kläder..



-------------
I skolan; 
VARFÖÖÖR?? Nu går jag hem, jag skrev fel på mitt schema så jag har G data vilket är office där man inte behöver vara i skolan för och sen i eftermiddag har vi projektarbete då jag antagligen ska arbeta med Elvira men hon är med sjuk så vi tar det förmodligen en annan dag.. nu ska jag hem och lägga mig i min varma säng och sova.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0