Tandläkare..

hehe, den nya Tele2 reklamen där han biter tandläkaren i fingret får mig bara att tänka på när jag var liten och gick till folktandvården,.
Jag hade en inte allt för rolig och duktig tandläkare, vi fick kämpa oss till en hel del. Men jag kommer ihåg de gånger då jag var så sur på honom att han skulle stoppa sina äkliga fingrar i min mun, så varje gång han tog in fingrarna bet jag honom, i början var det kanska roligt men en gång sa han verkligen Aj. jag kommer inte ritkigt ihåg vad mamma sa eller om hon skrattade men hon satt iaf alltid bredvid mig och jag tyckte det var jätte roligt att bita han i fingrarana hehe..
Men mamma tog mig till sin privattandläkare istället och sedan dess har jag inte satt min fot hos folktandvården, men någon gång kommer jag säkert det igen, men jag är nöjd med min tandläkare som jag hade i helsingborg, då jag fick allt direkt utan att behöva tjata oss till det. och jag bet alldrig i hans fingrar ;)..
hehe någon mer som bet sin tandläkare i fingrarana?? ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba Smulpaj

Tack för titten i min blogg, välkommen tillbaks och trevlig helg önskar Ebba

2009-02-07 @ 20:52:39
URL: http://ebbasmulpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0