Sunne ski...

En dag i backen, i sunnes skidbackar inte så många backar och nästan lika stort som vallåsen nere i skåne eller Hestra kanske eller hestar är nog bättre. iaf åkte vi dit vid 11 tiden var väl klara i backen vid halv tolv, varför var vi då på sunne ski idag en Tisdag?? jo för att sunne kommun står för all skidåkning och allt var gratis (utom att hyra skidor men kostade ju 100 kr för marianne så ingenting). Jag fick en sådan känsla av att det skulle vara sjukt mycket folk och att man skulle få stå i liftkö länge, iomed att de var gratis för alla borde ju vara där som bor i sunne, men det var inte så mycket folk typ som på hestra en vardag utan att de har något erbjudande om gratis mat och liftkort, men det var ju en hel den nedanför backen med.. men undra då hur backarna ser ut en vardag?? inget folk alls eller?? hur går dem runt? jaja de var iaf trevligt att få åka lite men gillade inte snön och det var för kallt..
Bilderna har jag inte lagt in på datorn än och orkar inte göra det nu iheller för nu väntar min varma säng så fint på mig..
God natt.


Tommy Nilsson - Öppna din dörr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0