oowe så trött jag blev när jag kom hem...

i skolan var jag pigg och var allt med riktigt bra, sedan gick vi ner och handlade lite smågrejor :D myspys och jag hitta eller Marianne hittade en sådan hand som man har smycken på :D riktigt fin var den med och Elvira köpte tre elefanter till så nu har hon fyra Elefanter till sina "blivande" barn om några år.. hehe här tänker vi långt i förväg ;) alltså kan ni nog ganska lätt räkna ut att hon har fyra Elefanter vilket då är fyra barn som Elvira lite så lätt vill ha..

Nu ska jag hänga upp fina smycken och inte ha alla liggandes sådär fult på tvättmaskinen och överallt i lägenheten.


ett träd i sjön/ån/sundet. som växer lite fint där på några plankor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0